• 608 135 483
  • kobietymajamoc@gmail.com

Bo we mnie jest sex 3.0

Bo we mnie jest sex 3.0 - Grupowe zdjęcie  Zdjęcia Okiem Liska #kobietymajamoc #bowemniejestsex #okiemliska #vantago #fitnesstrzykorony #europadonnans #wellu #larens #nutrivi

Bo we mnie jest sex 3.0

facebooktwittergoogle_pluspinterestlinkedintumblrmailfacebooktwittergoogle_pluspinterestlinkedintumblrmail

30 września 2015, godzina 18:00
bo we mnie jest sex piekno zdrowa 3
Nasze cykliczne spotkania, we wspaniałym towarzystwie kobiet, w miłej atmosferze. Wrześniowe spotkanie Bo we mnie jest sex, tym razem dotyczyło tematyki zdrowia, nie tylko w sensie fizycznym ale również mentalnym. Rozmawialiśmy o tym, jak dbać o nasze zdrowie, o profilaktyce oraz co zrobić żeby pozbyć się ograniczających przekonań, które często blokują nas w działaniach. Nie ma rzeczy niemożliwych do zrealizowania. Z nami to nie będzie trudne! Poznasz wiele ciekawych osób, które być może zainspirują Cię do dalszych działań.

Panel pierwszy: Niedoceniana Witamina C witaminaC

Naturalna witamina C przy regularnym stosowaniu przyczynia się do :

  • tworzenia kolagenu, tym samym stymulują procesy kolagenogenezy w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania naczyń włosowatych, skóry, dziąseł i zębów oraz kości i chrząstek
  • zmniejszenia uczucia zmęczenia i znużenia
  • utrzymania prawidłowego metabolizmu energetycznego

Naturalna Witamina C wspomaga:

  • prawidłowym funkcjonowaniu układu nerwowego
  • prawidłowym funkcjonowaniu układu odpornościowego
  • utrzymaniu prawidłowych funkcji psychologicznych
  • ochronie komórek przed stresem oksydacyjnym
  • regeneracji zredukowanej formy witaminy E.

Witamina C zwiększa przyswajanie żelaza.

56Witamina C syntetyczna jest bardzo słabo przyswajalna, przyczynia się do zakwaszenia organizmu.

Naturalna lewoskrętna nigdy nie występuję samodzielne jak syntetyczny odpowiednik. Zawsze towarzyszy jej kompleks bioflawonoidów, które zwiększają wchłanianie jej do komórek i wykorzystywanie przez organizm.

Dowiedz się więcej

Panel drugi: Profilaktyka raka piersi

Statystyki są przerażające, coraz więcej kobiet choruje na Raka Piersi. A czy pamiętasz o profilaktyce, samobadaniu ?

RAZ W MIESIĄCU SAMA KONTROLUJ SWOJE PIERSI
RAZ DO ROKU TWOJE PIERSI POWINIEN ZBADAĆ LEKARZ
MIĘDZY 35-40 ROKIEM ŻYCIA WYKONAJ JEDNO BADANIE MAMMOGRAFICZNE
PO 40 ROKU ŻYCIA WYKONUJ MAMMOGRAFIĘ RAZ NA DWA LATA
PO 50 ROKU ŻYCIA BADANIE MAMMOGRAFICZNE WYKONUJE SIĘ CO ROK.

SKALA PROBLEMU
Rak piersi jest najczęstszą chorobą nowotworową kobiet.logo-eu
Jest także przyczyną nadumieralności kobiet w wieku 30-50 lat. W krajach Unii Europejskiej, co 1,5 minuty u jednej kobiety wykrywa się raka piersi. W krajach Unii Europejskiej rak piersi diagnozowany jest u 331 392 kobiet rocznie, a ok. 89 700 umiera. W Polsce rocznie zachorowuje 17000 kobiet, 4500 umiera!

Panel trzeci : Różnica między suplementami diety, a nutraceutykami?

Wszyscy wiemy, że suplementacja w dzisiejszych czasach jest koniecznością. Przede wszystkim dlatego, że nasza żywność nie zawiera już tych substancji odżywczych, które posiadała kilkadziesiąt lat temu. Jabłuszko które spożywała nasza babcia i to które podajemy naszemu dziecku – nie jest tym samym. To samo dotyczy na przykład chleba. Dlaczego?

Przysłowie łacińskie „Lekarz leczy, natura uzdrawiasuplementy.”

Stres, zawrotne tempo życia, skażenie środowiska, żywność coraz bardziej uboga w składniki odżywcze. Wszystko to osłabia nasz system odpornościowy i sprzyja rozwojowi chorób cywilizacyjnych.
W dzisiejszych czasach suplementacja jest koniecznością. Jednak warto odróżnić syntetyczne suplementy od naturalnej nutraceutyki.

Dowiedz się więcej

Panel czwarty : ograniczające przekonaniai can

Zastanawiałaś się, co blokuje Cię w działaniu? Nie ma rzeczy niemożliwych do zrealizowania, są tylko ograniczenia w naszej głowie. Jak z nimi walczyć ?

 

Panel czwarty : Bądź aktywna w każdym wieku

KORZYŚCI PŁYNĄCE Z AKTYWNOŚCI FIZYCZNEJ

  • Poprawia przemianę materii
  • Szczupła sylwetka
  • Niweluje stres (endorfiny)
  • Odmładza
  • Obniża ryzyko zapadania na wiele chorób
  • Redukuje stres i napięcie emocjonalne
  • Korzystnie wpływa na zdrowie kobiety
  • ogranicza negatywne skutki cyklu miesiączkowego,
  • reguluje wydzielanie hormonów,
  • może wpłynąć pozytywnie na menopauzęAKTYWNOŚĆ FIZYCZNA A NASZ KRĘGOSŁUP:

PRAWIDŁOWY SEN – SYLWETKA W PRACY – PROFILAKTYKA – TRENING – ODPOWIEDNIE ĆWICZENIA – POPRAWA JAKOŚCI ŻYCIA

Tempo życia oddziałuje na nasz organizm, jesteśmy spięci, zestresowani. Najważniejsze dla profilaktyki zdrowia jest ruch.Siedzący tryb życia obciąża mięśnie kręgosłupa, a jaki to ma wpływ na nasze zdrowie jakie są tego konsekwencje? Zdrowe ciało to aktywne ciało. Czy warto wygospodarować czas na ćwiczenia?

partnerzy bo we mnie jest sex 30

Dziękujemy wszystkim uczestniczkom i prelegentom eventu Bo we mnie jest sex 3.0 Piękna bo zdrowa.

Zapraszamy w październiku!

facebooktwittergoogle_pluspinterestlinkedintumblrmailfacebooktwittergoogle_pluspinterestlinkedintumblrmail
kobietymajamoc
kobietymajamoc

Leave a Comment

Zapisz się na newsletter

Email marketing powered by FreshMail